Пән педагогтерінің бос лауазымдарына орналасуға Байқауын жариялау
Алматы қаласы Білім басқармасының "№ 18 Гимназия "
Коммуналдық Мемлекеттік Мекемесі
(бұдан әрі - "№ 18 Гимназия"КММ),
мекен - жайы: 050009, Алматы қаласы,
Радостовец көшесі, 38 үй; телефон: +7(727)379-34-42;
электрондық пошта: 18_gimnazia_
Мектеп сайты: http://18.alschool.kz/
Пән педагогтерінің бос лауазымдарына және уақытша бос лауазымдарына орналасуға Байқау (бұдан әрі-Байқау) жариялайды:
1. Неміс тілі пәнінің мұғалімі. (1 штаттық бірлік). (негізгі қызметкердің декреттік демалыс кезеңіндегі уақытша бос лауазым).Лауазымдық еңбек ақысы еңбек өтілі мен санатына байланысты – 102 819 теңгеден 167 546 теңгеге дейін.
2. Математика пәні мұғалімі (2 штаттық бірлігі) Лауазымдық еңбек ақысы еңбек өтілі мен санатына байланысты – 102 819 теңгеден 167 546 теңгеге дейін.
3. Бастауыш сынып мұғалімі (2 штаттық бірлігі) Лауазымдық еңбек ақысы еңбек өтілі мен санатына байланысты – 102 819 теңгеден 167 546 теңгеге дейін.
4. Жаратылыстану пәні мұғалімі (1 штаттық бірлігі) Лауазымдық еңбек ақысы еңбек өтілі мен санатына байланысты – 102 819 теңгеден 167 546 теңгеге дейін.
5. Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі. (2 штаттық бірлігі) Лауазымдық еңбек ақысы еңбек өтілі мен санатына байланысты – 102 819 теңгеден 167 546 теңгеге дейін.
6. География пәні мұғалімі (1 штаттық бірлігі) Лауазымдық еңбек ақысы еңбек өтілі мен санатына байланысты – 102 819 теңгеден 167 546 теңгеге дейін.
7. Музыка пәні мұғалімі (1 штаттық бірлігі) Лауазымдық еңбек ақысы еңбек өтілі мен санатына байланысты – 102 819 теңгеден 167 546 теңгеге дейін.
Лауазымдық міндеттері:
* мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;
* білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға ықпал етеді;
* білім алушыда педагогке құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты-жөніне сыпайы қарау немесе "мұғалім/мұғалім"тікелей жүгіну арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
* білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады
* пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, Бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды
* бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау жүргізеді;
* журналдарды толтырады (қағаз немесе электрондық);
* білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелік-әрекеттік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
* оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;
* білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;
* инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;;
* ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді
* интерактивті Оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;
* әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
* ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады • ;
* ата-аналарға кеңес береді;
* кәсіби құзыреттілікті арттырады;
* еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелерін сақтайды;
* білім беру процесі кезінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз етеді;
* ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;
* тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;
* білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.
Білуге тиіс:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексі, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы Тіл туралы" Заңдары, білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілер;
оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі; Педагогика және психология; пәнді оқыту әдістемесі, Тәрбие жұмысы, Оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері; оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар; Құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру; еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау,өрт қауіпсіздігі, өрт қауіпсіздігі, өрт қауіпсіздігі, өрт қауіпсіздігі, санитарлық ережелер мен нормалар.
Біліктілікке қойылатын талаптар ("Педагогтер лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығына сәйкес (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5750 болып тіркелген):
* - тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білім немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, жұмыс стажына талаптар қойылмайды немесе тиісті бейін бойынша техникалық және кәсіптік педагогикалық білім жұмыс стажына талаптар қойылмайды;
* - және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі-5 жыл;
* - және (немесе) біліктілігі жоғары және орта деңгейдегі педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог – сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл.
Кәсіби құзыреттерді айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
1) педагог (Санаты жоқ): білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлай және ұйымдастыра білуі тиіс;;
- - білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал ету, білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;
- - білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру, кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, цифрлық білім беру ресурстарын қолдану;
2) педагог-модератор: "педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
- - оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдалану, білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтау, білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;
3) педагог-сарапшы: "педагог-модератор" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
- - ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын меңгеру;
- - тәлімгерлікті жүзеге асыру және білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби дамуының басымдықтарын сындарлы түрде айқындау;
- - аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтау, аудан/қала деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;
4) педагог-зерттеуші: "педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
- - Сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру; білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
- - тәлімгерлікті жүзеге асыру және аудан, қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта даму стратегиясын сындарлы айқындау;
- - облыс/республикалық маңызы бар қалалар және Астана, республика деңгейінде тәжірибені жинақтау (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);
- - облыс/республикалық маңызы бар қалалар және Астана, республика деңгейіндегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушылары (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);
5) Шебер педагог: "педагог-зерттеуші" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
- - авторлық бағдарламасы болуы керек немесе облыстық оқу-әдістемелік кеңесте немесе Республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлданған басып шығарылған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) болып табылады;
- - ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
- - тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау;
- - республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушысы болу немесе республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушыларын дайындау.
8. Педагог-психолог 2 штаттық бірлік
Лауазымдық еңбек ақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты-119 189 теңгеден 162 281 теңгеге дейін
Лауазымдық міндеттері:
- оқушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге, олардың әртүрлі өмірлік жағдайларда әлеуметтік-психологиялық бейімделу қабілетін дамытуға, сондай-ақ кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерінде көмек көрсетуге бағытталған қызметті жүзеге асырады;
- білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагог қызметкерлердің және оқушылардың ата-аналарының немесе оларды алмастыратын тұлғалардың психологиялық мәдениетін қалыптастырады;
- инклюзивтілік қағидатын іске асыруға жәрдемдеседі және білім беру процесіне қатысушылардың барлығының мінез-құлқының толерантты мәдениетін қамтамасыз етеді;
- буллинг, суицидтің алдын алу бойынша жұмыс жүргізеді;
- білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаларын бойына сіңіреді;
- әртүрлі бағыттағы және бағыттардағы психологиялық диагностиканы жүргізеді, оқыту, тұлғалық даму және мінез-құлық проблемаларын уақтылы анықтайды, психологиялық қорытынды жасайды;
-ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және оның негізінде оқушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, дамыту бағдарламаларын, сондай-ақ педагог-ассистенттің жүзеге асыруы үшін балалардағы проблемалық мінез-құлықты жеңу бағдарламаларын әзірлейді;
- әртүрлі психологиялық проблемалары бар балаларға, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға консультациялар, жеке, кіші топтық және топтық дамыту сабақтары түрінде психологиялық көмек көрсетеді;
- дарынды білім алушыларға психологиялық қолдау көрсетеді;;
- нақты психологиялық мәселелерді шешуде ата-аналарға, мұғалімдерге, мамандарға консультациялық көмек көрсетеді;
- педагогикалық ұжымға, сондай-ақ оқушылардың ата-аналарына немесе оларды алмастыратын тұлғаларға білім алушылардың тұлғалық және әлеуметтік даму мәселелері бойынша ұсыныстар әзірлеу мақсатында зерттеу жұмыстарының материалдары бойынша психологиялық талдауды жүзеге асырады;
- белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді, педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналыстарын, сауықтыру, тәрбиелеу және білім беру ұйымының жұмыс жоспарында көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жұмысына қатысады ; ;
- кәсіби құзыреттілікті арттырады, мектеп жасындағы балалармен психологиялық жұмыстың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады;
- баланың құқықтарын қорғау жөніндегі конвенцияға сәйкес жеке адамның құқықтарын қорғауға жәрдемдеседі ; ;
- балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
- білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.
Білуге тиіс: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңдарын, білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілерді.;
оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі; Педагогика және психология; пәнді оқыту әдістемесі, Тәрбие жұмысы, Оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері; педагогикалық әдеп нормалары; оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар; Құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру; еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау қағидалары еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғаныс, санитарлық ережелер мен нормалар.
Біліктілікке қойылатын талаптар ("Педагогтер лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығына сәйкес (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5750 болып тіркелген):
- "Педагогика және психология" бағыты бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе бейіні бойынша жоғары медициналық білім, жұмыс өтіліне талап қойылмайды;
- және (немесе) біліктілігінің жоғары немесе орта деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 3 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 4 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 5 жыл;
-және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған жағдайда, мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-шебер үшін кемінде 5 жыл.
Кәсіби құзыреттерді айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
1) "педагог": заманауи психологиялық әдістемелерді пайдалану керек;
- балалармен диагностикалық, түзету жұмыстарын жүргізу;
- балалардың эмоционалдық саулығын, тиімді дамуын қамтамасыз ету;
-білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;
- педагогикалық ұжым мен ата-аналарға психологиялық білім беруді жүзеге асыру;
2) "педагог-модератор": "педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
-жеке-психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен жұмыс жүргізу;
- балалармен, педагогтармен, ата-аналармен проблемалық (стандартты емес) жағдайларда жұмысты ұйымдастыру;
- ересектердің балалармен қарым-қатынасын қамтамасыз ету және реттеу;
- әлеуметтік бейімделудің белсенді әдістерін қолдану;
- ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
3) "педагог-сарапшы": "педагог-модератор" біліктілігіне, сондай-ақ:
- әр түрлі профильдегі және мақсаттағы психологиялық диагностика жүргізу, балалармен жеке жұмыс жүргізу;
–шығармашылық топты басқару, психологиялық-педагогикалық қызметтің өзекті мәселелері бойынша конференцияларға, семинарларға қатысу;;
- мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық қолдау бойынша ұсыныстар әзірлеу;
- тәлімгерлікті жүзеге асыру және білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын айқындау, аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтау;
4) "педагог-зерттеуші": "педагог-сарапшы" біліктілігіне, сондай-ақ:
-психологиялық тексеру және диагностика деректерін есепке ала отырып, мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс бойынша психологиялық-педагогикалық бағдарламаларды дербес әзірлеу, психологиялық қорытынды жасау және түзету жұмыстарын жүргізу;
- әдістемелік құралдар, Оқу-әдістемелік кешендер әзірлеу;
- психологиялық-педагогикалық жұмысты ұйымдастырудың инновациялық тәжірибесін енгізу;
- балаларды тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру бойынша педагогтерге көмек көрсету;
- аудан, қала деңгейінде психологиялық-педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегиясын айқындау, облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде тәжірибені жинақтау;
5) "Педагог-шебер": "педагог-зерттеуші" біліктілігіне, сондай-ақ:
- РОӘК-те мақұлданған, жарияланған оқу-әдістемелік құралдардың, оқу-әдістемелік кешендердің авторы (тең авторы) немесе авторлық бағдарламасы болуы тиіс ; ;
- тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау;
- білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен республикалық және халықаралық кәсіби конкурстардың қатысушысы болу.
9. ВожатаяЛауазымдық еңбек ақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты-114 897 теңгеден 123879 теңгеге дейін
Лауазымдық міндеттері:
-жеке тұлғаның психологиялық-медициналық-педагогикалық ерекшеліктерін және оның шағын ортасын, өмір сүру жағдайларын зерделейді, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің мүдделері мен қажеттіліктерін, проблемаларын, жанжалды жағдайларын, мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтайды және оларға әлеуметтік көмек пен қолдауды уақтылы көрсетеді;
-әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың міндеттерін, нысандарын, әдістерін, баланың жеке және әлеуметтік проблемаларын шешу тәсілдерін айқындайды, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке басының құқықтары мен бостандықтарын іске асыруда әлеуметтік қорғау және әлеуметтік көмек бойынша шаралар қабылдайды;
- білім алушылар, тәрбиеленушілер және ұйым, отбасы, орта, әртүрлі әлеуметтік қызметтер, ведомстволар мен әкімшілік органдардың мамандары арасында делдал болады;
- жеке тұлғаның қоғамдағы өмірге бейімделуін қамтамасыз ететін білім беру ұйымдарында және тұрғылықты жері бойынша білім алушыларды, тәрбиеленушілерді тәрбиелеу, білім беру, дамыту және әлеуметтік қорғау жөніндегі шаралар кешенін жүзеге асырады;
-жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың, мүмкіндігі шектеулі балалардың, мүгедек балалардың, бала кезінен мүгедектердің патронат, тұрғын үймен, жәрдемақымен, зейнетақымен, мүліктік және мүліктік емес құқықтармен қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты үйлестіреді;
- сабақтан тыс уақытта білім алушылардың, тәрбиеленушілердің таланттарын, ақыл-ой және дене қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасайды;
- әлеуметтік ортада адамгершілік, адамгершілік сау қарым-қатынас орнатуға ықпал етеді;
- білім алушылар, тәрбиеленушілер және мемлекеттік, қоғамдық ұйымдар мен әлеуметтік қызметтер арасындағы байланысты қамтамасыз етеді ; ;
- педагогтармен, ата-аналармен және өзге де заңды өкілдерімен өзара іс-қимыл жасайды;;
- білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың, тәрбиеленушілердің өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз етеді;
- білім беру ұйымдарында білім беретін оқу бағдарламаларын әзірлеуге, бекітуге және іске асыруға қатысады;
- білім алушылар, тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.
Білуге тиіс: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдарын және білім беру мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілерді.;
- Педагогика және психология, физиология, гигиена;
- тәрбие жұмысының әдістемесі, үйірмелер, секциялар, студиялар, клубтық бірлестіктер сабақтарының бағдарламалары
- педагогикалық этика нормалары;
- балалар ұжымдары, ұйымдар мен қауымдастықтар қызметінің негіздері;
- еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау ережелері, санитарлық ережелер мен нормалар.
Біліктілікке қойылатын талаптар "Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5750 болып тіркелген) сәйкес біліктілікке қойылатын талаптар: Жоғары педагогикалық білім немесе "Әлеуметтік педагог" бағыты бойынша кәсіптік білім немесе педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат, жұмыс өтіліне талап қойылмайды;
-және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде әлеуметтік педагог лауазымындағы жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін – кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін-кемінде 3 жыл, педагог – зерттеуші үшін-кемінде 4 жыл және педагог-шебер лауазымында кемінде 5 жыл.
Кәсіби құзыреттерді айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
1)"педагог-модератор":
- "педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға жауап беруі, сондай-ақ: озық тәжірибені зерделеуі, оны практикада қолдануы тиіс;
- оқу-тәрбие жұмысын талдау дағдысының болуы;
- білім беру ұйымдарының әдістемелік бірлестіктерінің жұмысына қатысу;
2) "педагог-сарапшы": "педагог-модератор" біліктілігіне қойылатын талаптарға, сондай-ақ:
- тәрбие жұмысын талдау әдістерін қолдану;
- шығармашылық семинарларға жетекшілік ету;
- озық тәжірибені енгізу;
3) "педагог-зерттеуші": "педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын талаптарға, сондай-ақ:
-ғылыми-зерттеу, эксперименттік жұмыс әдістерін қолдану;
- жаңа әлеуметтік-педагогикалық бағдарламалар, педагогикалық технологиялар әзірлеу;;
- оларды апробациялау бойынша жұмыс жүргізу;
- Әлеуметтік педагогиканың өзекті мәселелерін әзірлеу бойынша шығармашылық топтардың жұмысына басшылық жасау;
4) "педагог-шебер": "педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын талаптарға, сондай-ақ:
-ғылыми-зерттеу, эксперименттік жұмыс әдістерін қолдану;
- жаңа әлеуметтік-педагогикалық бағдарламалар, педагогикалық технологиялар әзірлеу;;
- оларды апробациялау бойынша жұмыс жүргізу;
- Әлеуметтік педагогиканың өзекті мәселелерін әзірлеу бойынша шығармашылық топтардың жұмысына басшылық жасау;
-облыстық оқу-әдістемелік кеңесте және РОӘК-те мақұлданған әдістемелік материалдардың болуы.
Байқау "мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығы (бұдан әрі – қағидалар) негізінде өткізіледі.
Байқау "мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығы (бұдан әрі – қағидалар) негізінде өткізіледі.
Алматы қаласы ББ "№18 Гимназия" КММ конкурсқа қатысу үшін үміткерлерден құжаттарды электронды және қағаз нұсқада қабылдауды келесі тізбеге сәйкес қағаз түрінде, хабарландыру жарияланған соңғы күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде жүзеге асырады:
1) "мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығының (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №57 болып тіркелген) 10-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш; 7495);
2)жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – Бар болса);
4) "педагогтер лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5750 болып тіркелген) бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) денсаулық жағдайы туралы анықтама/медициналық кітапша;
7) Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) Наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) "мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларын бекіту туралы"ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығының 11-қосымшасына сәйкес нысан бойынша бос педагогке кандидаттың толтырылған бағалау парағы.
Үміткер болған жағдайда біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыру, ғылыми/академиялық дәрежелер мен атақтар беру, ғылыми немесе әдістемелік Жарияланымдар, біліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелері, бұрынғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдар) ұсынады.
5) тармақшада көрсетілген құжатты (көшірмені) жұмыс орнынан персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) немесе білім беру ұйымының жауапты қызметкері куәландырады және мөрмен расталады.
Конкурсқа қатысу үшін жоғарыда көрсетілген құжаттарды кандидаттар ұсынуы тиіс:
- 24.10.2024 ж мен 05.11.2024 ж - сағат 09:00-ден 18:00-ге дейін (хабарландыру соңғы жарияланған күнінен бастап жеті жұмыс күні ішінде);
мекен-жайы: 050009, Алматы қаласы, Радостовец көшесі, 38 үй, қабылдау бөлмесі
Конкурсты өткізу күні жоғарыда көрсетілген қағидаларға сәйкес белгіленеді.
Конкурсты өткізу орны: Алматы қаласы, Радостовец көшесі, 38 үй, "№18 Гимназия"КММ
Анықтама телефондары: +7(727) 379-34-42, қабылдау бөлмесі.
электрондық пошта: 18_gimnazia_
Мектеп сайты: http://18.alschool.kz/
Коммунальное Государственное Учреждение «Гимназия №18» Управления образования города Алматы
(далее – КГУ «Гимназия № 18»),
адрес местонахождения: 050009, город Алматы,
улица Радостовца, дом 38; телефон: +7(727)379-34-42;
электронная почта: 18mektep@almatybilim.kz
Сайт школы: http://18.alschool.kz/
объявляет Конкурс на занятие вакантных должностей и временно вакантную должность педагогов-предметников (далее - Конкурс):
1. Педагог начальных классов (2 штатные единицы). Должностной оклад в зависимости от стажа и категории – от 102 819 до 167 546 тенге.
2. Педагог по предмету математика (2 штатные единицы). Должностной оклад в зависимости от стажа и категории – от 102 819 до 167 546 тенге.
3. Педагог по предмету география (1 штатная единица) Должностной оклад в зависимости от стажа и категории – от 102 819 до 167 546 тенге
4. Педагог по предмету естествознание (1 штатная единица) Должностной оклад в зависимости от стажа и категории – от 102 819 до 167 546 тенге
5. Педагог по предмету русский язык и литература (2 штатные единицы) Должностной оклад в зависимости от стажа и категории – от 102 819 до 167 546 тенге
6. Педагог по предмету музыка (1 штатная единица) Должностной оклад в зависимости от стажа и категории – от 102 819 до 167 546 тенге
7. Педагог по предмету немецкий язык (1 штатная единица) Должностной оклад в зависимости от стажа и категории – от 102 819 до 167 546 тенге
Должностные обязанности:
- осуществляет обучение и воспитание обучающихся с учетом специфики преподаваемого предмета, в соответствии с государственным общеобязательным стандартом образования;
- способствует формированию общей культуры личности обучающегося и воспитанника, и его социализации, выявляет и содействует развитию индивидуальных способностей, обучающихся;
- воспитывает в обучающемся уважительное отношение к педагогу, учит соблюдать деловой стиль отношения и речевой этикет путем вежливого обращения по имени и отчеству педагога или прямого обращения "учитель/мұғалім";
- использует новые подходы, эффективные формы, методы и средства обучения с учетом индивидуальных потребностей обучающихся;
- составляет краткосрочные и среднесрочные (календарно-тематические) планы по предметам, задания для суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть;
- проводит анализ по итогам проведения суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть с комментариями;
- заполняет журналы (бумажные или электронные);
- обеспечивает достижение личностных, системно-деятельностных, предметных результатов обучающимися и воспитанниками не ниже уровня, предусмотренного государственным общеобязательным стандартом образования;
- участвует в разработке и выполнении учебных программ, в том числе программ для обучающихся с особыми образовательными потребностями, обеспечивает реализацию их в полном объеме в соответствии с учебным планом и графиком учебного процесса;
- изучает индивидуальные способности, интересы и склонности обучающихся, воспитанников;
- создает условия для инклюзивного образования;
- адаптирует учебные программы с учетом индивидуальной потребности обучающегося с особыми образовательными потребностями
- организовывает занятия в дистанционном режиме с использованием интерактивных учебных материалов и цифровых образовательных ресурсов;
- участвует в заседаниях методических объединений, ассоциации учителей, методических, педагогических советов, сетевых сообществ;
- участвует в педагогических консилиумах для родителей;
- консультирует родителей;
- повышает профессиональную компетентность;
- соблюдает правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты;
- обеспечивает охрану жизни и здоровья обучающихся в период образовательного процесса;
- осуществляет сотрудничество с родителями или лицами, их заменяющими;
- заполняет документы, перечень которых утвержден уполномоченным органом в области образования;
- прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся и воспитанников.
Должен знать:
Конституцию Республики Казахстан, Трудовой Кодекс Республики Казахстан, законы Республики Казахстан «Об образовании», «О статусе педагога», «О противодействии коррупции», «О языках в Республике Казахстан», Государственные общеобязательные стандарты образования и другие нормативные правовые акты, определяющие направления и перспективы развития образования;
содержание учебного предмета, учебно-воспитательного процесса, методики преподавания и оценивания; педагогику и психологию; методику преподавания предмета, воспитательной работы, средства обучения и их дидактические возможности; требования к оборудованию учебных кабинетов и подсобных помещений; основы права и научной организации труда, экономики; правила по безопасности и охране труда, противопожарной защиты, санитарные правила и нормы.
Требования к квалификации (согласно приказу Министра образования и науки Республики Казахстан от 13 июля 2009 года № 338 «Об утверждении Типовых квалификационных характеристик должностей педагогов» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 5750):
- - высшее и (или) послевузовское педагогическое или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, без предъявления требований к стажу работы или техническое и профессиональное педагогическое образование по соответствующему профилю без предъявления требований к стажу работы;
- - и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж педагогической работы для педагога-мастера – 5 лет;
- - и (или) при наличии высшего и среднего уровня квалификации стаж педагогической работы: для педагога-модератора не менее 2 лет, для педагога-эксперта – не менее 3 лет, педагога-исследователя не менее 4 лет.
Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:
1) педагог (без категории): должен уметь планировать и организовывать учебно-воспитательный процесс с учетом психолого-возрастных особенностей обучающихся;
- - способствовать формированию общей культуры обучающегося и его социализации, принимать участие в мероприятиях на уровне организации образования;
- - осуществлять индивидуальный подход в воспитании и обучении с учетом потребностей обучающихся, владеть навыками профессионально-педагогического диалога, применять цифровые образовательные ресурсы;
2) педагог-модератор: должен соответствовать общим требованиям, предъявляемым к квалификации «педагог», а также:
- - использовать инновационные формы, методы и средства обучения, обобщать опыт на уровне организации образования, иметь участников олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне организации образования;
3) педагог-эксперт: должен соответствовать общим требованиям к квалификации «педагог-модератор», а также:
- - владеть навыками анализа организованной учебной деятельности;
- - осуществлять наставничество и конструктивно определять приоритеты профессионального развития: собственного и коллег на уровне организации образования;
- - обобщать опыт на уровне района/города, иметь участников олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне района/города;
4) педагог-исследователь: должен соответствовать общим требованиям к квалификации «педагог-эксперт», а также:
- - владеть навыками исследования урока и разработки инструментов оценивания; обеспечивать развитие исследовательских навыков, обучающихся;
- - осуществлять наставничество и конструктивно определять стратегии развития в педагогическом сообществе на уровне района, города;
- - обобщать опыт на уровне области/городов республиканского значения и столицы, республики (для республиканских подведомственных организаций);
- - участников олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне области/городов республиканского значения и столицы, республики (для республиканских подведомственных организаций);
5) педагог-мастер: должен соответствовать общим требованиям к квалификации «педагог-исследователь», а также:
- - иметь авторскую программу или является автором (соавтором) изданных учебников, учебно-методических пособий, получивших одобрение на областном учебно-методическом совете или Республиканском учебно-методическом совете;
- - обеспечивать развитие навыков научного проектирования;
- - осуществлять наставничество и планировать развитие сети профессионального сообщества на уровне области;
- - являться участником республиканских и международных конкурсов и олимпиад или подготовил участников республиканских и международных конкурсов и олимпиад.
8. Старший вожатый организаций образования. Должностной оклад зависит от трудового стажа и категории – от 140000 до 150000 тенге.
Должностные обязанности: способствует развитию деятельности детских общественных организаций, объединений "Жас қыран", "Жас ұлан", дебата, школьного парламента;
помогает обучающимся в планировании деятельности их объединений, организаций, способствует обновлению содержания и форм их деятельности;
осуществляет работу с учетом возрастных интересов и потребностей детей и подростков;
организует коллективно-творческую деятельность;
обеспечивает условия для широкого информирования детей и подростков о действующих организациях, объединениях;
создает благоприятные условия, позволяющие обучающимся проявлять гражданскую и нравственную позицию, реализовать свои интересы и потребности;
проводит культурно-массовую, патриотическую работу в организации образования, оказывает классным руководителям содействие в организации воспитательной работы, познавательного досуга детей;
организует детские и молодежные организации, дебаты, ученическое самоуправление, школьные или студенческие парламенты, волонтерские движения;
заботится о здоровье и безопасности обучающихся;
организует их отдых в период каникул;
изучает и использует инновационный опыт работы с обучающимися;
организовывает общественно-полезную работу "Служение обществу", "Поклонение Родине", "Уважение к старшим", "Уважение к матери";
проводит работу по подбору и подготовке руководителей (организаторов) первичных коллективов детских организаций, объединений;
работает в тесном контакте с органами самоуправления и педагогическим коллективом организации образования, общественными организациями, родителями обучающихся или лицами, их заменяющими;
прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся, воспитанников.
Должен знать: Конституцию Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О противодействии коррупции" и иные нормативные правовые акты по вопросам образования;
педагогику и психологию, физиологию, гигиену, закономерности и тенденцию развития детского движения;
нормы педагогической этики;
методику организации досуговой деятельности, отдыха, развлечений;
основы трудового законодательства, правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты, санитарные правила и нормы.
Требования к квалификации: высшее и (или) послевузовское педагогическое образование или техническое и профессиональное образование по направлению "Педагогика", или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку без предъявления требований к стажу работы;
и (или) при наличии высшего или среднего уровня квалификации стаж работы по специальности: для педагога-модератора не менее 3 лет, для педагога-эксперта и педагога-исследователя не менее 4 лет;
и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы в должности вожатого для педагога-мастера – не менее 5 лет.
Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:
1) "педагог-модератор": должен отвечать общим требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог", а также: самостоятельно организовывать индивидуальную и групповую работу с детьми;
2) "педагог-эксперт": должен отвечать требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог-модератор", а также: пользоваться организационными формами диагностической работы с детьми, иметь навыки исследовательской работы по проблемам воспитания детей и подростков, пользоваться методиками анализа проводимых воспитательных мероприятий, использовать передовой педагогической опыт в своей работе;
3) "педагог-исследователь": должен отвечать требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог-эксперт", а также: пользоваться технологиями анализа организационно-методической деятельности;
4) "педагог-мастер": должен отвечать требованиям, предъявляемым квалификации "педагог-исследователь", а также: пользоваться технологиями анализа организационно-методической деятельности;
иметь методические материалы, получивших одобрение на областном учебно-методическом совете и РУМС.
9. Педагог-психолог (2 штатные единицы)
Должностной оклад в зависимости от стажа и категории - от 145115 до 150000 тенге
Должностные обязанности:
- осуществляет деятельность, направленную на обеспечение и нормализацию психологического и социального благополучия учащихся, развитие у них способности к социально-психологической адаптации в различных жизненных ситуациях, а также оказания помощи в вопросах профессионального самоопределения;
- формирует психологическую культуру обучающихся, воспитанников, педагогических работников и родителей учащихся или лиц, их заменяющих;
- содействует реализации принципа инклюзивности и обеспечивает толерантную культуру поведения всех участников образовательного процесса;
- проводит работу по профилактике буллинга, суицидов;
- прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся, воспитанников, педагогов и других работников;
- проводит психологическую диагностику различного профиля и предназначения, своевременно выявляет проблемы обучения, личностного развития и поведения, составляет психологическое заключение;
- участвует в оценке особых образовательных потребностей и разрабатывает на ее основе развивающие программы с учетом индивидуальных особенностей и возможностей учащихся, а также программы по преодолению проблемного поведения у детей для реализации ее педагогом-ассистентом;
- оказывает психологическую помощь детям с различными психологическими проблемами, в том числе детям с особыми образовательными потребностями в форме консультаций, индивидуальных, подгрупповых и групповых развивающих занятий;
- осуществляет психологическую поддержку одаренных обучающихся;
- оказывает консультативную помощь родителям, учителям, специалистам, в решении конкретных психологических проблем;
- осуществляет психологический анализ по материалам исследовательских работ с целью разработки рекомендаций педагогическому коллективу, а также родителям учащихся или лиц, их заменяющих по проблемам личностного и социального развития обучающихся;
- ведет документацию по установленной форме, принимает участие в работе педагогических, методических советов, в работе по проведению родительских собраний, оздоровительных, воспитательных и других мероприятий, предусмотренных в плане работы организации образования;
- повышает профессиональную компетентность, применяет современные методы и технологии психологической работы с детьми школьного возраста;
- содействует охране прав личности в соответствии с конвенцией по охране прав ребенка;
- обеспечивает охрану жизни, здоровья и прав детей, соблюдает правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты;
- прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся, воспитанников, педагогов и других работников.
Должен знать: Конституцию Республики Казахстан, Трудовой Кодекс Республики Казахстан, законы Республики Казахстан «Об образовании», «О статусе педагога», «О противодействии коррупции», «О языках в Республике Казахстан», Государственные общеобязательные стандарты образования и другие нормативные правовые акты, определяющие направления и перспективы развития образования;
содержание учебного предмета, учебно-воспитательного процесса, методики преподавания и оценивания; педагогику и психологию; методику преподавания предмета, воспитательной работы, средства обучения и их дидактические возможности; нормы педагогической этики; требования к оборудованию учебных кабинетов и подсобных помещений; основы права и научной организации труда, экономики; основы трудового законодательства, правила по безопасности и охране труда, противопожарной защиты, санитарные правила и нормы.
Требования к квалификации (согласно приказу Министра образования и науки Республики Казахстан от 13 июля 2009 года № 338 «Об утверждении Типовых квалификационных характеристик должностей педагогов» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 5750):
- высшее и (или) послевузовское педагогическое образование по направлению "Педагогика и психология" или высшее медицинское образование по профилю, без предъявления требований к стажу работы;
- и (или) при наличии высшего или среднего уровня квалификации стаж работы по специальности: для педагога-модератора не менее 3 лет, для педагога-эксперта – не менее 4 лет, педагога-исследователя не менее 5 лет;
- и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы по специальности: для педагога-мастера не менее 5 лет.
Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:
1) «педагог»: должен пользоваться современными психологическими методиками;
- осуществлять диагностическую, коррекционную работу с детьми;
- обеспечивать эмоциональное благополучие, эффективное развитие детей;
- планировать и организовывать учебно-воспитательный процесс с учетом психолого-возрастных особенностей обучающихся;
- осуществлять психологическое просвещение педагогического коллектива и родителей;
2) «педагог-модератор»: должен соответствовать общим требованиям к квалификации "педагог", а также:
- осуществлять работу с детьми с учетом индивидуально-психологических особенностей;
- организовывать работу в проблемных (нестандартных) ситуациях с детьми, педагогами, родителями;
- обеспечивать и регулировать взаимоотношения взрослых с детьми;
- применять активные методы социальной адаптации;
- оказывать консультативную помощь родителям и педагогам;
3) «педагог-эксперт»: должен соответствовать к квалификации "педагог-модератор", а также:
- проводить психологическую диагностику различного профиля и предназначения, осуществлять индивидуальную работу с детьми;
- руководить творческой группой, участвовать в конференциях, семинарах по актуальным вопросам психолого–педагогической деятельности;
- разрабатывать рекомендации по психологической поддержке детей дошкольного возраста;
- осуществлять наставничество и определять приоритеты профессионального развития: собственного и коллег на уровне организации образования, обобщать опыт на уровне района/города;
4) «педагог-исследователь»: должен соответствовать к квалификации "педагог-эксперт", а также:
- самостоятельно разрабатывать психолого-педагогические программы по работе с детьми дошкольного возраста с учетом данных психологического обследования и диагностики, составлять психологическое заключение и проводить коррекционную работу;
- разрабатывать методические пособия, учебно-методические комплексы;
- внедрять инновационный опыт по организации психолого-педагогической работы;
- оказывать помощь педагогам по организации воспитания и обучения детей;
- осуществлять наставничество и определять стратегии развития в психолого - педагогическом сообществе на уровне района, города, обобщать опыт на уровне области/городов республиканского значения и столицы;
5) «педагог-мастер»: должен соответствовать к квалификации "педагог-исследователь", а также:
- иметь авторскую программу или являться автором (соавтором) изданных учебно-методических пособий, учебно-методических комплексов, получивших одобрение на РУМС;
- осуществлять наставничество и планировать развитие сети профессионального сообщества на уровне области/городов республиканского значения и столицы;
- являться участником республиканских и международных профессиональных конкурсов, утвержденных уполномоченным органом в области образования.
Конкурс проводится на основании приказа Министра образования и науки Республики Казахстан № 57 от 21 февраля 2012 года «Об утверждении правил назначения на должности, освобождения от должностей первых руководителей и педагогов государственных организаций образования» (далее – Правила).
Прием документов от кандидатов в электронном и бумажном варианте, для участия в Конкурсе, КГУ «Гимназия №18» УО г. Алматы осуществляет в течение семи рабочих дней со дня последней даты опубликования объявления, в бумажном виде, согласно следующего перечня:
1) заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме согласно приложению 10 приказа Министра образования и науки РК от 21 февраля 2012 года № 57 «Об утверждении правилам назначения на должности, освобождения от должностей первых руководителей и педагогов государственных организаций образования» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 7495);
2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);
3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии);
4) копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденным приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 13 июля 2009 года № 338 «Об утверждении Типовых квалификационных характеристик должностей педагогов» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 5750);
5) копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);
6) справку о состоянии здоровья/медицинскую книжку;
7) справку с психоневрологической организации;
8) справку с наркологической организации;
9) сертификат Национального квалификационного тестирования или удостоверение о наличии квалификационной категории педагога-модератора, педагога-эксперта, педагога-исследователя, педагога-мастера (при наличии);
10) заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную педагога по форме согласно приложению 11 приказа Министра образования и науки РК от 21 февраля 2012 года № 57 «Об утверждении правилам назначения на должности, освобождения от должностей первых руководителей и педагогов государственных организаций образования».
Кандидат, при наличии, представляет дополнительную информацию, касающуюся его образования, опыта работы, профессионального уровня (копии документов о повышении квалификации, присвоении ученых/академических степеней и званий, научных или методических публикациях, квалификационных категорий, рекомендации от руководства предыдущего места работы).
Документ (копия), указанный в подпункте 5) заверяются службой управления персоналом (кадровой службой) с места работы или ответственным работником организации образования и заверяется печатью.
Вышеуказанные документы, для участия в Конкурсе, должны быть представлены кандидатами:
-с 24.10.2024 г по 05.11.2024 г с 09:00 до 18:00 часов (в течение семи рабочих дней со дня последней даты опубликования объявления);
по адресу: 050009, город Алматы, улица Радостовца, дом 38, приемная
Дата проведения Конкурса устанавливается согласно вышеуказанным Правилам.
Место проведения Конкурса: город Алматы, улица Радостовца, дом 38, КГУ «Гимназия №18»
ТЕЛЕФОНЫ ДЛЯ СПРАВОК: +7(727) 379-34-42, приемная.
электронная почта: 18mektep@almatybilim.kz
Сайт школы: http://18.alschool.kz/
ВНИМАНИЕ КАНДИДАТЫ!!! В случае направления копий документов, указанных в пункте 3 для участия в Конкурсе, на адрес электронной почты КГУ «Гимназия №18» (18_gimnazia@mail.ru) данные документы принимаются, только если они поступили не позднее срока завершения приема документов указанного в пункте 9.
Также необходимо предоставить оригиналы для сопоставления не позднее 05 ноября 2024 года, с 09:00 до 18:00 часов, по времени г.Астана, в противном случае документы кандидата не будут допущены до Конкурса.