АТА-АНАЛАРҒА ЖИНАЛЫС » КГУ «Гимназия №18» Управления образования города Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№18 гимназия»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 379-34-42
Есепші бөлімі:
+7(727) 379-41-10
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
26
қыркүйек
2024

АТА-АНАЛАРҒА ЖИНАЛЫС

#біртұтас_тәрбие #біртұтас_тәрбие_алматы
№18 гимназияда 25.09.24  күні 2,35,6,7 сынып  АТА-АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖИНАЛЫС  «БАЛА ҚАУІПСІЗДІГІ – ҚОҒАМ КЕЛЕШЕГІ» тақырыбында  келесі күн тәртібімен : Балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету шараларын өзектендіру мақсатында өткізілді.Гимназия директоры Наурызбаева Г.К келесі кіріспе  сөз  айтты-Бүгінгі ата-аналар жиналысына қош келдіңіз!  Біз бүгін қазіргі қоғамды алаңдататын өзекті мәселелердің бірі –  балаларымыздың әлеуметтік желілердегі қауіпсіздігін талқылау үшін жиналдық. Жақында балалар мен жасөспірімдерді басқара алатын және оларды психикалық және физикалық қауіп-қатерге душар ететін қауіпті онлайн ойындар мен топтардың саны артты.  Бізді алаңдататын нәрсе – балалар әлеуметтік желілерде түрлі жағымсыз жағдайларға тап болады, кейде тіпті өз өмірлеріне қауіп төндіреді. Бұл отбасы үшін ғана емес, бүкіл қоғам үшін қайғылы жағдай.  Әрбір ата-ана балаларының қауіпсіздігін қамтамасыз етіп, оларды әлеуметтік медиа мен интернеттің зиянды әсерінен қорғауы тиіс.  Біздің бірлескен жұмысымыз өз жемісін береді деп сенемін. Баршаңызға бүгінгі жиналыста пайдалы ақпарат алуға және балаңыздың болашағы үшін қажетті шешімдер қабылдауға тілектеспін! Бүгін біз талқылайтын негізгі қауіптер: · интернеттегі қауіптер; · шынайы өмірдегі буллинг және кибербуллинг; · балалар арасында өсіп келе жатқан тренд болған  · онлайн ойындар; · баланы қайғылы жағдайларға итермелеуі мүмкін  · кітаптар мен сайттар; 
· әлеуметтік желілердегі алаяқтықтар. Бірінші қадам – олардың мінез-құлқын бақылау. Құрметті ата-аналар, мынандай белгілерге назар аударуларыңызды сұраймын, оларды дер кезінде байқау өте маңызды: · көңіл күйдің кенеттен өзгеруі, агрессия немесе тұйықтық; · үнемі шаршау, ұйқысыздық, мектептегі үлгерімнің төмендеуі; · гаджеттерді пайдаланғанда құпиялылық, болған оқиғаларды  · талқылаудан бас тарту; · баланың жасырын жаңа таныстарының пайда болуы; · вербалды емес белгілер, ерекше өтініштер, сөздер,  · сөйлемдер мен әрекеттер. Бұл және басқа да алғашқы белгілер пайда болған жағдайда, әрқашан мектепке келіп, біздің мектеп педагог-психологіне жүгінуге болады. Педагог-психологпен жұмыс істеуден қорқудың қажеті жоқ, ол жағдайды түсінуге және шығу жолын табуға көмектесетін маман. Жиналысқа №3 аурухананың психологі Баризова Г.М-87755394072 қатысты. Қауіптердің алдын алу үшін не істеу керек? 1. Ата-ана бақылауы Құрылғыларда ата-ана бақылауы сүзгілерін қолданыңыз. Бұл қажетсіз контентке қолжетімділікті шектеуге көмектеседі. 
Ата-ана бақылауы – бұл арнайы құралдар мен параметрлер, олар ата-аналарға балаларының интернетте және құрылғыларда (компьютерлер, планшеттер және телефондар) не істеп жатқанын бақылауға көмектеседі. Бұл балаңызды қажетсіз немесе қауіпті контенттен қорғауға, гаджеттерді пайдалану уақытын шектеуге және интернеттегі байланыстарын қадағалауға мүмкіндік береді. Сіз сүзгілерді орнатып, балаңыздың қажетсіз ақпараттары бар сайттарға (мысалы, ересектерге арналған немесе агрессивті мазмұндағы сайттарға) кіруін болдырмаудың алдын аласыз. Кейбір бағдарламалар арқылы балаңыздың қандай сайттарға кіргенін және әлеуметтік желілерде немесе мессенджерлерде кіммен сөйлескенін көруге болады. Ата-ана бақылауы сонымен қатар ойындарда немесе қосымшаларда ақшаны талап ететін кездейсоқ сатып алулардан қорғауы мүмкін. Біз келесі нақты ұсыныстарды ұсынамыз: 1. Балаңыздың телефонындағы қосымшалар мен ойындарды тексеру. Құрылғыларда ата-ана бақылауын қолданыңыз: iPhone-да — Screen Time арқылы, Android-та — Google Family Link арқылы. Бұл құралдар орнатылған қосымшаларды тексеруге және қауіпті бағдарламаларға қолжетімділікті бақылауға мүмкіндік береді. 2. Әлеуметтік желілер мен топтарды бақылау. Qustodio, Net Nanny немесе Kaspersky Safe Kids сияқты бақылау бағдарламаларын орнатыңыз. Олар балалардың әлеуметтік желілер мен жабық қауымдастықтардағы белсенділігін қадағалауға мүмкіндік береді. 3. Хабарламалар орнату. Instagram, TikTok және WhatsApp сияқты мессенджерлер мен әлеуметтік желілерде хабарландыруларды қосыңыз. Бұл ата-аналарға жаңа хабарламалар, жазылулар немесе күмәнді байланыстар туралы ескерту алуға мүмкіндік береді. 4. Интернетті пайдалану уақытын шектеу. Құрылғылардағы қолдану уақытын шектеу үшін кіріктірілген функцияларды пайдаланыңыз, мысалы, iPhone-да Screen Time арқылы «Қосымшалар шектеуі» немесе Android-та Digital Wellbeing арқылы. 2. Ашық диалог 
Балаларыңызбен үнемі байланыста болыңыз. Қателіктері үшін жазаламай, кез келген жағдайда тыңдауға және көмектесуге дайын екеніңізді көрсетіңіз. Балалармен тек сөйлесу ғана емес, сонымен қатар сенім атмосферасын құру маңызды, сонда бала өз мәселелері мен уайымдарымен бөлісуден қорықпайды. Балаңыз кез келген уақытта сізге келіп, өз ойларымен бөлісе алатынын, жазадан немесе сыннан қорықпайтынын сезінуі керек. Ол үшін оның айтқанына қатты сын айтып, келемеждеуден аулақ болыңыз. Оның мәселесі сізге болмашы болып көрінсе де, бала үшін ол өте маңызды болуы мүмкін. Балаңыздың көңілі түскенін, мазасызданғанын немесе тым тұйықталғанын байқаңыз. Оған бірден жауап беруді талап етпей, не мазалайтынын жұмсақ және байыппен сұраңыз. Кейде балаларға өз сезімдері туралы айтуға шешім қабылдау үшін уақыт қажет. Мысалы, «Күнің қалай өтті?», «Мектепте қандай қызықтар болды?», «Достарыңмен не туралы әңгімелестіңдер?» деп сұраңыз. Бұл қарапайым сұрақтар әңгімені бастауға көмектеседі. Бала өзін қысымда сезінбеуі үшін тым табанды болмау маңызды. Буллинг, интернеттегі қауіптер, зорлық-зомбылық немесе қарымқатынас сияқты күрделі немесе ыңғайсыз тақырыптардан қашпаңыз. Егер бала осындай жағдайларға тап болса, ол сізбен бұл туралы сөйлесіп, қолдау алатынын білуі керек. Балалар да, ересектер сияқты, кейде қателіктер жібереді. Оларды бұл үшін жазғырмай, болашақта мұндай жағдайлардан қалай аулақ болуға болатынын талқылау маңызды. Әркімнің де қателесетінін және ең бастысы – сол қателіктерден сабақ алу екенін түсіндіріңіз. Мысалы, егер бала кездейсоқ қажетсіз сайтқа кірсе, ешқандай айқайшусыз бұл жағдай қалай болғанын және болашақта осындай жағдайларды болдырмау үшін не істеуге болатынын талқылаңыз. Балалар ата-аналарының мінез-құлқын бақылау арқылы үйренеді. Егер сіз өз сезімдеріңізді ашық білдіріп, қателіктеріңізді мойындай алсаңыз, бұл балалар үшін үлгі болады. Мәселелерді талқылау және тіпті күрделі немесе ауыр тақырыптар бойынша бірге шешім іздеудің қаншалықты маңызды екенін көрсетіңіз. Балаңыз өз сезімдері немесе уайымдары туралы айтқанда, оның сөзін бөлмей, соңына дейін тыңдаңыз. Оның пікірі сіз үшін құнды және маңызды екенін бала түсінуі керек. «Бұл маңызды емес» немесе «Сен тым асыра айтып отырсың» деген сияқты сөздерден аулақ болуға 
тырысыңыз. Мәселе сізге шамалы болып көрінсе де, бала үшін ол өте маңызды болуы мүмкін. 3. Бақылау Баланың не көріп, қандай ойындар ойнайтынын қадағалау қажет. Оның виртуалды өмірі мен достарына қызығушылық танытыңыз. Ол ойнайтын барлық ойындарды жүктеп, оларды ойнап көріңіз. Бала оқып жүрген әдебиеттерді зерттеңіз. Құрметті ата-аналар! Оқу жылының басынан бастап барлық білім беру ұйымдарында «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы жүзеге асырылуда. Бағдарламаға сәйкес, оқушылардың жеке қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында апта сайынғы сынып сағаттары аясында 10 минуттық «Қауіпсіздік сабағы» енгізілді.  Құрметті ата-аналар, сіздер балаларды тәрбиелеудегі негізгі тұлғасыздар және сіздердің күнделікті іс-әрекеттеріңіз бен сөздеріңіз олардың болашағына айтарлықтай әсер етеді. «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы аясында ұсынылған «Өнегелі 15 минут» бастамасы атааналар мен балалар арасындағы қарым-қатынасты нығайтуға бағытталған. Қысқа, бірақ мағыналы әңгімелер арқылы адамгершілік және моральдық тақырыптарда сөйлесіп, балаңыздың ішкі әлемін тереңірек түсініп, оның ойлары мен сезімдерін тыңдай аласыз. Балаңызбен күн сайын 15 минут шынайы жүректен әңгімелесу оның өзіне деген сенімін нығайтуға, маңызды өмірлік құндылықтарды меңгеруге және дұрыс тәрбие алуға көмектеседі. Құрметті ата-аналар! Балаңыздың қауіпті әрекеттерге, сайттарға және интернет пен әлеуметтік желіге тәуелділіктің түрлі формаларына қаншалықты тартылғанын анықтау үшін шаралар қабылдауға тырысыңыз. Баланың қауіпсіздігіне қатысты алғашқы күмәндар пайда болған кезде, өз алаңдаушылықтарыңызды ашық айтып, балаңызды өз қауіптеріңізді қабылдау және ашық диалог жүргізуге шақырыңыз. Күнделікті қиындықтар мен алаңдаушылықтар туралы өзара келісілген және бірлескен шешімдер қабылдау үшін әңгімелесуге балаңызды дағдыландыруға күш салыңыз. Сенім атмосферасын құрып, туындаған қиындықтар туралы сөйлесіңіз, оларды елемеуден, жабылып қалудан, күйзелуден немесе шешім іздеуде басқа жолдар іздеуден аулақ болыңыз. 
Үйде балаңызға эмоционалды қауіпсіздік жағдайларын жасаңыз, сонда бала сіздің агрессияңыздан немесе жазалаудан қорықпай, мәселелерін ашық бөлісе алатын болады. Әсіресе бала үшін маңызды тақырыптарды талқылау кезінде қысым жасамауға, оның тұлғасы мен іс-әрекеттерін сынаудан аулақ болуға дағдыланыңыз, бастысы – мұқият тыңдап, көмек көрсету немесе шешім табуға дайын болыңыз. Балаңыз сізбен бөліскісі келетін жағдайларды тыңдауға ашық болыңыз және оны сынға алатыныңызға күмәнданбауына мүмкіндік беріңіз, балаңыздың кездесіп жатқан мәселелері шынайы әрі шешуге болатынын көрсетіңіз. Баламен сөйлесу кезінде оның қиындықтарын еңсеру үшін түсінікті және қауіпсіз тәсілдерін талқылауға және ұсынуға тырысыңыз, барынша қауіпсіз әдістерді таңдаңыз. Балаңызды еңбекке тартуға тырысыңыз, оның нәтижелерін сізге мақтанышпен көрсетуіне мүмкіндік беріңіз.Психологиялық көмек орталығы балалар мен жасөспірімдерге психологиялық мәселелерді шешуге көмектеседі, оларға эмоционалдық қолдау көрсетіп, өмірде туындауы мүмкін қиындықтарды жеңуге жәрдемдеседі. Тәулік бойы жұмыс істейтін бірыңғай, тегін мемлекеттік байланыс орталығы «111» бар. Осы қысқа нөмір арқылы балаларға 
қатысты кез келген мәселе бойынша психолог пен заңгердің кеңесін алуға болады. Құрметті ата-ана! Сіздің шынайы, жылы сөзіңіз баланың болашағындағы ең құнды қазыналардың бірі болмақ. Сіздердің балаларыңыздың өміріне қосқан үлестеріңіз баға жетпес. Тек күш біріктіре отырып, біз оларға мектепте де, үйде де қауіпсіз орта жасай аламыз. Осы маңызды жұмысқа қатысқаныңыз үшін алғыс білдіреміз.

КГУ Гимназия №18 25.09.24. было проведено РОДИТЕЛЬСКОЕ СОБРАНИЕ для родителей 2 смены присутсвовали родители 2,3,5,6,7 классов  ,тема общешкольного  родительского собрания   «БЕЗОПАСНОСТЬ РЕБЕНКА – ПРИОРИТЕТ ОБЩЕСТВА» на повестке дня  был поставлен вопрос повышение ответственности родителей за безопасность детей. На собрании выступила директор гимназии Наурызбаева Г.К,которая обратилась к родителям ,с какой целью  сегодня  проводится родительское собрание- для того  чтобы обсудить одну из актуальных проблем, которая беспокоит современное общество — безопасность наших детей в социальных сетях. В последнее время увеличилось количество опасных онлайнигр и групп, которые могут манипулировать детьми и подростками и подвергать их психическому и физическому риску.  Нас тревожит то, что дети сталкиваются с различными негативными ситуациями в социальных сетях, а иногда даже подвергают свою жизнь опасности. Это не только трагедия для семьи, но и для всего общества.  Каждый родитель должен обеспечить безопасность своих детей и защитить их от пагубного влияния социальных сетей и интернета.  Надеюсь, что наша совместная работа принесет свои плоды. Желаю всем вам получить полезную информацию на сегодняшнем собрании и принять необходимые решения для будущего вашего ребенка! 
 Основные угрозы, о которых мы сегодня поговорим: · интернет-угрозы;  · буллинг, как в реальной жизни, так и кибербуллинг; · онлайн-игры, как растущий тренд среди детей; 
· книги и сайты, которые могут подтолкнуть ребенка к трагедиям; · мошенничества в социальных сетях. Как родителям вовремя распознать угрозы? 1. Первый шаг— это наблюдение за их поведением. Уважаемые родители, обращаю ваше внимание на признаки, которые вовремя должны быть замечены: · резкие изменения в настроении, агрессия или замкнутость; · постоянная усталость, бессонница, проблемы с успеваемостью в школе; · скрытность при использовании гаджетов, нежелание обсуждать происходящее; · появление новых знакомств, которые ребёнок скрывает. · невербальные признаки, странные просьбы, слова, выражения и действия. При всех этих первичных признаках и не только, Вы всегда можете прийти в школу и обратиться к нашему школьному педагогу-психологу. Не стоит бояться работы с ним, это именно тот человек, который поможет разобраться и найти выход. Что делать, чтобы предотвратить угрозы? 1. Родительский контроль 
Используйте фильтры родительского контроля на устройствах. Это поможет ограничить доступ к нежелательному контенту. Родительский контроль — это специальные инструменты и настройки, которые помогают родителям контролировать, что их дети делают в интернете и на устройствах, таких как компьютеры, планшеты и телефоны. Он позволяет защитить ребёнка от нежелательного или опасного контента, ограничить время пользования гаджетами и следить за тем, с кем ребёнок общается в интернете. Вы можете настроить фильтры, чтобы ребенок не мог попасть на сайты с ненужной информацией (например, сайты для взрослых или с агрессивным содержанием). Некоторые программы позволяют видеть, какие сайты посещал ребенок и с кем он общается в социальных сетях или мессенджерах. Родительский контроль может защитить от случайных покупок в играх или приложениях, требующих деньги. Предлагаем следующие конкретные рекомендации: 1. Проверка приложений и игр на телефоне ребенка.   Используйте родительский контроль на устройствах: на iPhone — через Screen Time, на Android — Google Family Link. Эти инструменты позволяют проверять установленные приложения и контролировать доступ к опасным программам. 2. Мониторинг соцсетей и групп.   Установите программы для мониторинга, такие как Qustodio, Net Nanny или Kaspersky Safe Kids. Они позволяют следить за активностью детей в социальных сетях и закрытых сообществах. 3. Настройка уведомлений.   Включите уведомления в мессенджерах и соцсетях, таких как Instagram, TikTok и WhatsApp. Это позволит родителям получать оповещения о новых сообщениях, подписках или странных контактах. 4. Ограничение времени использования интернета.    Используйте встроенные функции на устройствах для ограничения времени использования приложений, например, «Ограничение приложений» через Screen Time на iPhone или Digital Wellbeing на Android. 2. Открытый диалог  Постоянно поддерживайте контакт с детьми. Показывайте, что готовы выслушать и помочь в любой ситуации, не наказывая за ошибки. 
Важно не просто разговаривать с детьми, но и создавать атмосферу доверия, в которой ребенок не боится поделиться своими проблемами или переживаниями.  Ребенок должен чувствовать, что может прийти к вам в любое время и поделиться своими мыслями, не боясь осуждения или наказания. Для этого избегайте резкой критики или насмешек над тем, что он говорит. Даже если его проблема кажется вам незначительной, для ребенка она может быть очень важной. Замечайте, когда ребенок расстроен, тревожен или чрезмерно замкнут. Спрашивайте его, что его беспокоит, мягко и ненавязчиво, не требуя ответа сразу. Иногда детям нужно время, чтобы решиться рассказать о своих чувствах. Например, спросите: «Как прошел день?», «Что интересного было в школе?», «О чем вы говорили с друзьями?». Эти простые вопросы могут помочь начать разговор. Важно не быть слишком настойчивым, чтобы ребенок не чувствовал себя под давлением. Не избегайте разговоров на сложные или неудобные темы, такие как буллинг, интернет-угрозы, насилие или отношения. Если ребенок сталкивается с чем-то подобным, он должен знать, что может обсудить это с вами и получить поддержку. Дети, как и взрослые, иногда совершают ошибки. Важно не ругать их за это, а обсуждать, что можно сделать в будущем, чтобы таких ситуаций избежать. Объясните, что все ошибаются, и главное — учиться на этих ошибках. Например, если ребенок случайно попал на нежелательный сайт, обсудите с ним, как это произошло, и как можно предотвратить такие ситуации в будущем, не устраивая скандал. Дети учатся через наблюдение за поведением родителей. Если вы открыты в своих чувствах и умеете признавать ошибки, это станет для них примером для подражания. Показывайте, как важно обсуждать проблемы и искать совместные решения, даже если речь идет о сложных или болезненных темах. Когда ребенок рассказывает о своих чувствах или переживаниях, дайте ему возможность высказаться до конца, не прерывая. Важно, чтобы он понимал, что его мнение ценно и важно для вас. Постарайтесь избегать фраз вроде «Это не важно» или «Ты преувеличиваешь». Даже если вам кажется, что проблема незначительна, для ребенка она может быть очень серьезной. 3. Контроль. 
Необходимо контролировать, что ребёнок смотрит и во что играет. Узнавайте о его виртуальной жизни, интересуйтесь его друзьями. Скачайте все игры, в которые он играет и попытайтесь проиграть их. Изучайте литературу, которую читает ребенок. Уважаемые родители! С начала учебного года во всех образовательных организациях реализуется программа «Біртұтас тәрбие».  В соответствии с программой введён 10-минутный «Урок безопасности» в рамках еженедельного классного часа для обеспечения личной безопасности учащихся.  Вы, уважаемые родители, являетесь ключевыми фигурами в воспитании детей, и ваши ежедневные действия и слова оказывают значительное влияние на их будущее.  Инициатива «Өнегелі 15 минут», предложенная в рамках программы «Біртұтас тәрбие», направлена на укрепление отношений между родителями и детьми. Через короткие, но душевные беседы на темы нравственности и морали вы сможете глубже понять внутренний мир своего ребенка, выслушать его мысли и чувства. Ежедневное общение с ребенком в течение 15 минут от чистого сердца поможет ему укрепить уверенность в себе, усвоить важные жизненные ценности и получить воспитание. Уважаемые родители! Постарайтесь предпринять меры для определения степени вовлеченности ребенка в опасные действия, сайты и различные формы Интернет и социальных зависимостей.  При появлении Ваших первых опасений, связанных с нарушениями безопасности детей, проговорите о своих переживаниях, и попросите ребенка, быть взаимно открытым в диалоге с Вами в отношении принятия Ваших переживаний за их безопасность. Находите в себе силы пригласить ребенка к формированию ежедневной привычки проговаривать о возникающих взаимных трудностях, переживаниях с целью принятия согласованных и совместных решений для их преодолений. Постарайтесь создать атмосферу доверия и поговорить о возникающих трудностях, а не закрыться, избегать, страдать и мучиться самому, или искать Вам замену, в поиске решений. Обеспечьте своему ребенку в стенах дома, эмоциональные условия безопасности, благодаря которым, ребенок смог бы без страха 
и сожаления за Ваше проявление агрессии или наказания, делиться с Вами проблемами. В беседе, особенно на волнующие темы для ребенка, работайте над собой формировать навык избегать давления, обесценивания, критики в адрес личности или действий ребенка, набираться готовности внимательно выслушать и главное помочь или определиться с решением.  Поддерживайте открытость к выслушиванию и принятию ситуаций, с которыми ребенок может с Вами поделиться, но пока не может справиться, и Ваша поддержка будет служить показателем того, что ребенок не будет испытывать сомнений, что он будет раскритикован Вами, и что проблемы, с которыми он сталкивается, вполне реальны и разрешимы.  И во время общения с детьми, старайтесь предлагать и обсуждать самые доступные для понимания и применения ребенком форм и методов преодоления трудностей, с максимальной долей безопасности для всех людей его окружения. Вовлекайте ребенка в занятость трудом, результаты которого он может с гордостью Вам показать. Заключительное слово и рекомендации (1 минута) Уважаемые родители, вы – первая линия защиты своих детей. Общение, доверие, участие и вовлеченность – это основные инструменты, которые помогут уберечь ваших детей от опасностей, поджидающих их в реальной и виртуальной жизни. Помните, что лучше предотвратить проблему, чем решать её последствия. В нашей школе открыт центр педагогической поддержки родителей – Вы всегда можете обратиться в него для решения любой проблемы с ребенком . Этот центр готов помочь вам в решении любых вопросов, связанных с воспитанием детей. Вы можете получить необходимую консультацию по вопросам развития и воспитания ребенка, а также психологическую поддержку с помощью специалистов центра.  На собрании поделилась советами также психолог из поликлиники№3 Баризова Г.М-контактный телефон 87755394072.,которая также подчеркнула важность психологической поддержки детям.Центр психологической помощи помогает детям и подросткам справляться с психологическими проблемами, предоставляя 
эмоциональную поддержку и помогая преодолевать трудности, которые могут возникнуть в жизни. Круглосуточно работает единый, бесплатный государственный контакт-центр «111». По данному короткому номеру можно получить консультацию психолога, юриста по любому вопросу касательно детей. Уважаемый родитель!  Ваше искреннее, доброе слово станет одним из самых важных сокровищ для его будущего. Ваш вклад в жизнь наших детей неоценим, и только объединив усилия, мы сможем создать для них безопасное пространство как в школе, так и дома. Благодарим вас за внимание и участие в этой  важной работе.

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: